کد خبر 269072
۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸

وزیر کار در نشست رسمی با فعالان اجتماعی: 

با شناخت ابعاد فقر می‌توان جلوی فساد را گرفت 

با شناخت ابعاد فقر می‌توان جلوی فساد را گرفت 

وزیر کار با بیان اینکه نه تنها حوزه بهزیستی و رفاه اجتماعی، بلکه هیچ حوزه ای را نمی‌توان بهبود بخشید، گفت: شناخت ابعاد فقر جلوی فساد را می‌گیرد. 

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ احمد میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز شنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۳ در نشست رسمی با فعالان اجتماعی و مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد گفت: نه تنها حوزه بهزیستی و رفاه اجتماعی، بلکه هیچ حوزه ای را بدون کمک مردم نمی‌توان بهبود بخشید، اما اینکه چگونه می‌توان تعامل را بیشتر کرد، این مورد یک فناوری است که شرط اول صبر کردن و بعد دعوت مردم به صبر است.

وی با اشاره به ارتباط دو طرفه مردم و دولت گفت: هرچند پیش از این بین دولت و جامعه ارتباط دوطرفه‌ای ایجاد شد؛ اما محدود بود و با ارتباط محدود نمی‌توان تحول ملموسی ایجاد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: تعریف ما از موسسات مردم‌نهاد مطالبه گری است که معادل آن در دنیای غرب، حمایت‌طلبی است که تعریف درستی نیست.

میدری افزود: ما دولت را اینگونه می‌بینیم که دانش ندارد و فقط پول دارد و موسسات خیریه دانش دارد و پول ندارد. بنابراین ما باید نگاه نو به هم داشته باشیم، اما چگونه؟ برای این کار می‌بایست ابعاد فقر را نشان دهیم، باید جلوی اتلاف منابع و فسادها گرفته شود و ما باید به کمک هم نشان دهیم چه آسیب هایی در جامعه وجود دارد. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha